Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"non-cognitive abilities"'
Publikováno v:
Jiaoshi jiaoyu xuebao, Vol 11, Iss 5, Pp 31-39 (2024)
The effectiveness of classroom teaching is deeplyinfluenced by teachers' emotional states. Teachers' keen awareness, precise regulation, and efficient management of their own emotions are undoubtedly indispensable core elements for fostering a positi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de6acd2147f9422f9118a39ecdf4b615
Autor:
Sangui Wang, Lijuan Zheng
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionUnderstanding the relationship between parenting style and the non-cognitive development of high school students is crucial, particularly in rural China. Non-cognitive abilities, including traits such as emotional regulation, resilience,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2bac88ecddd943f0b4fb1041ffb5f369
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
PurposeThe family residence structure serves as a crucial pathway through which the family environment influences adolescents’ development.MethodsDrawing on nationally representative data, this study employs multiple linear regression models and pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fcbc0e04d5f453d9db4310f266e0e9a
Autor:
Eduard Ivashkevych, Vitalii Spivak
Publikováno v:
Проблеми сучасної психології, Iss 61, Pp 9-29 (2023)
The purpose of our article is to carry out an analysis of the author’s research on social intelligence according to Structural and Functional Approach; describe our researches of Social Intelligence; to propose own definition of “emotional intell
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56c7d827308645fdbf4a88e1536a4370
Autor:
Inoue, Noriyuki, Light, Daniel
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2022, Vol. 11, Issue 4, pp. 245-259.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-02-2022-0020
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quality in Sport, Vol 9, Iss 2 (2023)
Based on the Big Five personality trait dimensions of non-cognitive ability measures, the CFPS 2020 database was used as the basis, and the self-answered questionnaires and messages that were under the age of 18 and had information on physical activi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae92b1c439c0440185896c676e876a3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.