Zobrazeno 1 - 10
of 2 437
pro vyhledávání: '"non-aerobic"'
Autor:
Gould KA; Nursing, Brigham and Women's Faulkner Hospital, Boston, Massachusetts, USA gouldkc@bc.edu.; William F. Connell School of Nursing Clinical Faculty, Boston College, Chestnut Hill, Massachusetts, USA., Bowen Brady HM; Nursing, Brigham and Women's Faulkner Hospital, Boston, Massachusetts, USA.; Young School of Nursing, Regis College, Weston, Massachusetts, USA.
Publikováno v:
Evidence-based nursing [Evid Based Nurs] 2024 Dec 06. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 06.
Publikováno v:
Advanced Synthesis & Catalysis. 9/3/2018, Vol. 360 Issue 17, p3297-3305. 9p.
Autor:
Krogh, Jesper a, b, c, ⁎, Petersen, Lone a, Timmermann, Michael b, Saltin, Bengt b, Nordentoft, Merete a
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials January 2007 28(1):79-89
Publikováno v:
Journal of Kerman University of Medical Sciences, Vol 12, Iss 1, Pp 51-56 (2006)
troduction: Based on previous studies, exercise has an important role on the reduction of anxiety. Considering high rate of anxiety in youths and its negative effects on educational progress the present study was designed to investigate the effects o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35f7a4fbc58b41e69fe0f7f57ed6c069
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
James, C.E. a, b, ∗, Müller, D.M. a, 1, Müller, C.A.H. a, 1, Van De Looij, Y. a, c, d, Altenmüller, E. e, f, Kliegel, M. b, g, Van De Ville, D. h, i, Marie, D. a, j
Publikováno v:
In Heliyon 15 May 2024 10(9)
Autor:
Menezes, Enaiane Cristina1 enaianemenezes@gmail.com, Virtuoso, Janeisa Franck1, Zarpellon Mazo, Giovana1
Publikováno v:
Journal of Physical Education (24482455). 2016, Vol. 27 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Sutter, Marc1, Lafon, Romain1, Raoul, Yann2, Métay, Estelle1, Lemaire, Marc1 marc.lemaire.chimie@univ‐lyon1.fr
Publikováno v:
European Journal of Organic Chemistry. Dec2013, Vol. 2013 Issue 26, p5902-5916. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.