Zobrazeno 1 - 10
of 3 349
pro vyhledávání: '"non- English major"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Apr 01. 27(2), 243-255.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48766173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsin-Yi Cyndi Huang1 cyndihuang@stust.edu.tw, Ming-Fen Lo1 mingfen@stust.edu.tw, Chiung-Jung Tseng1 zt7@stust.edu.tw
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Apr2024, Vol. 27 Issue 2, p243-255. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Diglosia, Vol 7, Iss 4 (2024)
This study investigates how Duolingo can serve as a supplementary tool for English learning among non-English major students at Universitas Muhammadiyah Buton, focusing on students in the Faculty of Economics. The research aims to understand students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd6c4bb9c20e4fd0a4c68613decbdc82
Autor:
Shikun Li, Guofang Li
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
As the primary and immediate learning context, schools are underrepresented in learner autonomy studies. Scholars’ concerns over the intricate nature of schools lead to inadequate attention on the medium of learner autonomy development. To fill thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4080c3f42dd8416b9e9823d88eeba6ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xie, Qing1 (AUTHOR) princessjane2000@hotmail.com
Publikováno v:
SAGE Open. Apr-Jun2021, Vol. 11 Issue 2, p1-26. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.