Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"nižší sekundární škola"'
Autor:
Váňová, Miroslava
Publikováno v:
Lifelong Learning / Celoživotní Vzdělávání; 2016, Vol. 6 Issue 2, p9-22, 14p
Autor:
Jarmila Skalková
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 12, Iss 2 (2017)
Studie reaguje na současné diskuze o osmiletých gymnáziích. Chce dát podnět k jejich kvalitativně nové úrovni, otevřít odbornou rovinu, která se bude opírat v rozsáhlejší míře o věcnou argumentaci. Připomíná proto fakta, v lite
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/811b8f74ee984f9990b71dbeb70d3b08
Autor:
Nováková, Šárka
The study aims to find out whether pupils of the 2nd grade of selected elementary schools in Prague 4 are able to effectively refine themselves. The main question that this diploma thesis deals with is the question whether pupils at the 2nd grade of
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390451
Autor:
Nováková, Šárka
The study aims to find out whether pupils of the 2nd grade of selected elementary schools in Prague 4 are able to effectively refine themselves. The main question that this diploma thesis deals with is the question whether pupils at the 2nd grade of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::869830b315cf906e1782b754589e27c4
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390451
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390451
Autor:
Urbanová, Hana
The diploma thesis pursues a pupil's transition to a lower secondary school. The theoretical part describes the development of Czech primary and lower secondary school. It compares the compulsory education in European countries and describes a phenom
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-366582
Autor:
Urbanová, Hana
The diploma thesis pursues a pupil's transition to a lower secondary school. The theoretical part describes the development of Czech primary and lower secondary school. It compares the compulsory education in European countries and describes a phenom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::64ec35b5b6dc1ded05a92d76bc87c4d9
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-485248
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-485248
Publikováno v:
Studia Paedagogica; 2015, Vol. 20 Issue 1, p9-28, 20p
Autor:
Dvořák, Dominik, Dvořáková, Michaela
Publikováno v:
Orbis Scholae; 2018, Vol. 12 Issue 1, p135-157, 23p
Autor:
DVOŘÁK, DOMINIK
Publikováno v:
Pedagogika; 2017, Vol. 67 Issue 3, p203-218, 16p
Autor:
Vlachová, Zuzana
Publikováno v:
Lifelong Learning / Celoživotní Vzdělávání; 2014, Vol. 4 Issue 1, p102-104, 3p