Zobrazeno 1 - 10
of 327
pro vyhledávání: '"nexus analysis"'
Publikováno v:
Nordisk Barnehageforskning, Vol 21, Iss 3 (2024)
This case study focuses on an expert early childhood education and care teacher’s practical theory in language pedagogy when implementing bilingual pedagogy (Finnish–Swedish) in a linguistically heterogeneous group of children aged 3–5 years. P
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2259ea9a2b16479e87c915de1f9f9006
Publikováno v:
City and Environment Interactions, Vol 22, Iss , Pp 100143- (2024)
Mexico City faces multiple environmental challenges. Studying these challenges separately is a common practice, ignoring the interdependencies between the sectors of the city and limiting the environmental impact assessments to the local level. This
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc8ae8aab2144e80b4440e5c55ff0653
Autor:
Multas, Anna-Maija, Hirvonen, Noora
Publikováno v:
Journal of Documentation, 2021, Vol. 78, Issue 7, pp. 42-64.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JD-02-2021-0027
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nóra Schleicher, Minna Suni
Publikováno v:
Lähivõrdlusi, Iss 31, Pp 191-228 (2021)
This article investigates the interrelationship of migration and language in the context of the migration experience of healthcare workers migrating from Hungary to Finland and Sweden and becoming speakers of Finnish or Swedish in the process. A nexu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e4527cc13c94d99a98d396ac853d1a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Education, 2020, Vol. 121, Issue 1, pp. 59-74.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HE-10-2020-0096
Autor:
Schleicher, Nóra, Suni, Minna
Publikováno v:
Lähivőrdlusi. Lähivertailuja / Close Comparisons. (31):191-228
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1039417
Autor:
Andrew Jocuns, Liping Shi, Lishi Zhang, TingTing Yin, Xiangyue Gu, Xiaorui Huang, Yang Zhang, Yumei Zhang
Publikováno v:
Iranian Journal of Language Teaching Research, Vol 8, Iss 3, Pp 121-142 (2020)
The present study is a reflective nexus analysis of classroom discourse practices that emerged during the Covid-19 pandemic crisis induced online teaching and learning. Nexus analysis is an action focused approach to discourse analysis that incorpo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f35975ab80e4de48be6a615a86f18c0