Zobrazeno 1 - 10
of 373
pro vyhledávání: '"news use"'
Publikováno v:
Online Media and Global Communication, Vol 3, Iss 2, Pp 213-234 (2024)
Over the past three decades, our media ecologies have substantially transformed, changing how people get in touch with the news. These changes have also led to higher variability in news access across users’ daily lives. Using the microcosm of mobi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1432abb347bb48b59cc29e1700d661c9
Publikováno v:
Online Information Review, 2022, Vol. 46, Issue 7, pp. 1353-1372.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OIR-06-2021-0305
Autor:
Xiao, Xizhu, Su, Yan
Publikováno v:
Online Information Review, 2022, Vol. 46, Issue 6, pp. 1152-1166.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OIR-10-2021-0520
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leonie Wunderlich, Sascha Hölig
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 10, Iss 3, Pp 104-117 (2022)
Studies on audiences’ information behavior paint a mixed picture of young and old people’s interests, their involvement with news and information, and the effects news consumption has on their learning. By adapting Giddens’s structuration appro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5310b457ea1b4ebf9f70f5afa6f898fb
Publikováno v:
World of Media, Iss 2, Pp 124-146 (2022)
The coronavirus pandemic sparked a renewed interest in news consumption patterns. When major crises occur, people experience an increasing need for information and sense-making; given the extraordinary impact of this health crisis on people’s socia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca5cea9b7a0a4f558a3555a98e3cf9b6
Autor:
Vihalemm, Triin, Juzefovičs, Jānis
Publikováno v:
East European Politics and Societies. 36(02):423-445
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1044440
Publikováno v:
Politics and Governance, Vol 10, Iss 1, Pp 197-209 (2022)
Prior studies have theorized a positive association between people’s populist attitudes and an increased use of social media to consume news, which will be mainly driven by individuals’ engagement with news that reflects their people-centered, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50ffb846c74f4117a1100e6257c9e148