Zobrazeno 1 - 10
of 8 678
pro vyhledávání: '"news sharing"'
Autor:
Abdidizaji, Sina, Baekey, Alexander, Jayalath, Chathura, Mantzaris, Alexander, Garibay, Ozlem Ozmen, Garibay, Ivan
The dissemination of news articles on social media platforms significantly impacts the public's perception of global issues, with the nature of these articles varying in credibility and popularity. The challenge of measuring this influence and identi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.09657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bhagat, Sarbottam1 sabhagat@augusta.edu, Kim, Dan J.2
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Jun2023, Vol. 42 Issue 8, p1194-1215. 22p. 5 Charts.
Publikováno v:
Telematics and Informatics Reports, Vol 15, Iss , Pp 100155- (2024)
During the Coronavirus disease of 2019 (COVID-19), the dissemination of false information on social media increased significantly. The examination of social factors influencing the proliferation of fake news related to COVID-19 necessitates explorati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b1fd58848f34ee99c59e502c6b6f64c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Youngkeun Choi
Publikováno v:
World of Media, Iss 1, Pp 31-49 (2024)
The purpose of the present study is to examine the relationships between behavioral factors and fake news sharing and explore the moderating effect of social networking sites (SNS) dependency on those relationships. For this, the study collected data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb97e424785c43888dc827b215050c4c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.