Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"news publishers"'
Autor:
Jacob L. Nelson
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 8, Iss 2, Pp 40-50 (2020)
As news publishers continue to lose subscribers and advertising revenue, journalism practitioners and researchers have looked to newcomers to the field for ideas of how to adapt and succeed in a much more saturated and unstable media environment. Man
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c430e99e129946278392db91788c8985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nelson, Jacob L.
Publikováno v:
Media and Communication, 8, 2, 40-50, Digital Native News Media: Trends and Challenges
As news publishers continue to lose subscribers and advertising revenue, journalism practitioners and researchers have looked to newcomers to the field for ideas of how to adapt and succeed in a much more saturated and unstable media environment. Man
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/67329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poleev, Andrej
Due to fraud, conspiracy aimed to suppress and to eliminate competition by means of unlawful censorship, concealment of facts, misleading of the public, fakery, brainwashing, corruption, and other anticonstitutional activities that lead to unlawful m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cce9207f7ee13b11ba98007fd82de846
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SoWeMine--2nd International Workshop on Mining the Social Web, Lugano, Switzerland, 06-09/06/2016
info:cnr-pdr/source/autori:V. Cozza (1,2), V.T. Hoang (3), M. Petrocchi (1), A. Spognardi(1,4)/congresso_nome:SoWeMine--2nd International Workshop on Mining the Social Web/congresso_luogo:Lugano, Switzerland/congresso_data:06-09%2F06%2F2016/anno:2016/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
info:cnr-pdr/source/autori:V. Cozza (1,2), V.T. Hoang (3), M. Petrocchi (1), A. Spognardi(1,4)/congresso_nome:SoWeMine--2nd International Workshop on Mining the Social Web/congresso_luogo:Lugano, Switzerland/congresso_data:06-09%2F06%2F2016/anno:2016/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
Search engines and social media keep trace of profile- and behavioral-based distinct signals of their users, to provide them person- alized and recommended content. Here, we focus on the level of web search personalization, to estimate the risk of tr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::85e1de8620780ab2999f031f7651ab39
https://publications.cnr.it/doc/359454
https://publications.cnr.it/doc/359454