Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"news programmes"'
Publikováno v:
Communication Today. 11(1):90-124
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=850169
Publikováno v:
Journal of Enabling Technologies, 2019, Vol. 13, Issue 3, pp. 137-149.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JET-02-2018-0009
Publikováno v:
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 32, Iss 3, Pp 123-137 (2019)
The media participates in the creation and reinforcement of mental models, through which people interpret social realities, especially those that are distant and unknown. News making involves the use of certain frames that highlight some aspects of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11f26fcf96a4477aa849628d59cd4330
Autor:
Piechocki, Marcin, Wyszyński, Jacek
Publikováno v:
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. Tom 1: Problemy teoretyczno-praktyczne / Local and regional communication in the age of media society. Vol 1: Theoretical and practical problems. :148-159
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=701781
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
وليدة حدادي
Publikováno v:
مجلة الآداب و العلوم الإجتماعية, Vol 01, Iss 18, Pp 217-226 (2014)
Mass media play a major role in educating people, and influence their intellectual leniencies and social and political viewpoints, to make them take part in the change dynamics and durable development. Television is considered one of the stronges
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51a8b4d67cd749cdadae7e910c4b4415
Autor:
Manuel Jesús Cartes-Barroso
Vol. 9 Núm. Monográfico (2022): Lenguajes cinematográficos y televisivos: sus formas y contenidos This article analyses the presence of QR codes in Spanish television news programmes, as well as their use and characteristics. The methodology used
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b2fd118a09abb042c823e6b3d241f1a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Historia y Comunicación Social; Vol. 26 Núm. 2 (2021): Monográfico: Cien años de radio; 617-642
Historia y Comunicación Social; Vol. 26 No. 2 (2021): Monográfico: Cien años de radio; 617-642
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Historia y Comunicación Social; Vol. 26 No. 2 (2021): Monográfico: Cien años de radio; 617-642
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
The Observatory for the Quality of Information on Television (OCITV) analyses television news programmes from the five main channels. Coinciding with the first weeks of Covid-19 in Spain, it included amongst its analysis parameters a study of framing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::43211779018b780da0f191aa643f617b
https://revistas.ucm.es/index.php/HICS/article/view/79159
https://revistas.ucm.es/index.php/HICS/article/view/79159