Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"newcomer families"'
Autor:
Nahal Fakhari, Jessie-Lee D. McIsaac, Rebecca Feicht, Sarah Reddington, Susan Brigham, April Mandrona, Christine McLean, Mary Jane Harkins, Emma Stirling Cameron
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies on Health & Well-Being, Vol 18, Iss 1 (2023)
Purpose Canadian new immigrant families (also known as newcomers) encounter challenges navigating systems when trying to access programmes critical for their children’s healthy development. The purpose of this study is to understand how newcomer fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af213de1bdc2408f97da8e999fdd0ffa
Autor:
Shirin, Afraah
Although the importance of physical activity (PA) on the overall wellbeing of children is well-documented, the ever-evolving digitalization of the world continues to promote sedentarism and exacerbate the pandemic of childhood physical inactivity. Ph
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/30392
Autor:
Alison Brown, Jessie-Lee D McIsaac, Sarah Reddington, Taylor Hill, Susan Brigham, Rebecca Spencer, April Mandrona
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society, Vol 1, Iss 2, Pp 182-215 (2020)
It can be difficult for families with young children to navigate early childhood development supports. In particular, newcomer families often encounter additional barriers and require resources, programs, and services that are tailored to their uniqu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb3fc1d99e0548e8a8f56c29a3bd5828
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janet Mola Okoko
Publikováno v:
Volume: 4, Issue: 2 195-229
Research in Educational Administration and Leadership
Research in Educational Administration and Leadership
The article is based on a study whose purpose was to examine the lived experience of school leaders in Saskatoon with newcomers to whom English is an additional Language (EAL). Phenomenology as a methodological approach was used to gather and analyze
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.