Zobrazeno 1 - 10
of 37 349
pro vyhledávání: '"new luxury"'
Autor:
Soni, Nitin, Kumar, Sushant
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2024, Vol. 36, Issue 9, pp. 2213-2233.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-04-2023-0319
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 36, Issue 1, pp. 1-25.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-11-2022-0931
Autor:
Amer, Sally Mohamed1,2 (AUTHOR) sally84@du.edu.eg, Elshimy, Amany Ahmed1 (AUTHOR), Abo El Ezz, Moataz El Sayed Mohamed1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Business & Management. 2023, Vol. 10 Issue 3, p1-22. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mihailovich, Philippe1,2 philippe@hauteluxe.net
Publikováno v:
IUP Journal of Brand Management. Mar2024, Vol. 21 Issue 1, p44-61. 18p.
Autor:
Raggiotto, Francesco1 (AUTHOR) francesco.raggiotto@uniud.it, Mason, Michela C.1 (AUTHOR), Moretti, Andrea1 (AUTHOR), Paggiaro, Adriano2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Global Scholars of Marketing Science. Jun2023, Vol. 33 Issue 3, p332-348. 17p.
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 10, Iss 3 (2023)
AbstractThe role of new luxury fashion brand experience and authenticity on brand equity has not been sufficiently explored empirically. The current study offers a model of the relationship between brand experience, brand authenticity, and brand equi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3d487a8958c42d599cbbe5c6530b657