Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"new learning strategies"'
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (49):98-114
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1129629
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia, Vol 49 (2022)
The paper examines the modelling dimension of the virtual teaching/learning environment and its implementation practices. Changing trends of the educational processes become apparent; thus, it is necessary to reflect and justify the contours of model
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2f21db0f4d64cd89d7e1cd117cad68e
Publikováno v:
Studijos – verslas – visuomenė: dabartis ir ateities įžvalgos : tarptautinės konferencijos mokslinių straipsnių rinkinys = Studies – business – society: present and future insights : international conference proceedings, Klaipėda : Klaipedos valstybine kolegija, 2022, t. 7, p. 145-157
Tyrime nagrinėjama mokymo(si) aplinkos kaitos dimensija bei jos įgyvendinimo praktika. Sparčiai besikeičiančio pasaulio sąlygomis mokytojai susiduria su naujomis mokymo(si) strategijomis. Ryškėjant pamokos planavimo pokyčiams, būtina apmąs
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia, Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2022, t. 49, p. 98-114
The paper examines the modelling dimension of the virtual teaching/learning environment and its implementation practices. Changing trends of the educational processes become apparent; thus, it is necessary to reflect and justify the contours of model
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ea9427bbdb2663e7c7172b03a46778da
https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB154444332&prefLang=en_US
https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB154444332&prefLang=en_US
Autor:
Neifachas, Sergejus
Publikováno v:
Švietimas: politika, vadyba, kokybė [Education Policy, Management and Quality]. 2021, vol. 13, no. 2, p. 62-80.
Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality, Šiauliai : Scientia Educologica, 2021, t. 13, Nr. 2, p. 62-80
Švietimas: politika, vadyba, kokybė = Education policy, management and quality, Šiauliai : Scientia Educologica, 2021, t. 13, Nr. 2, p. 62-80
Tyrime nagrinėjama virtualios mokymo(si) aplinkos modeliavimo dimensija bei jos įgyvendinimo praktika. Sparčiai besikeičiančio pasaulio sąlygomis besimokančios mokyklos bendruomenės susiduria su mokymosi iššūkiais. Ryškėjant mokymo(si) p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::28279848ca23c8c9bb0112eff10218b4
https://www.lituanistika.lt/content/98958
https://www.lituanistika.lt/content/98958
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barbara Stauber, Andreas Walther
Publikováno v:
Papers, Vol 79 (2006)
Becoming adult in the context of de-standardised life course transitions means new demands for the young women and men concerned. While those with higher social and cultural capital cope more easily with shaping individualised transitions, those with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/273bba661cb74ab0ba1b94027828c9bf
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.