Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"neotribalism"'
Autor:
Sonja Janičić, Tijana Nikitović
Publikováno v:
Etnoantropološki Problemi, Vol 18, Iss 1 (2023)
The COVID-19 pandemic has had a great effect on young people, with their social lives being particularly impacted by the restrictions on social gatherings. Some of them, nevertheless, did not adhere to restrictions, and participated in illegal partie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b651d201b34c4c8a9ce454ecdf983e88
Autor:
Ickiewicz-Sawicka, Magdalena
Publikováno v:
Studia Środkowoeuropejskie i Bałkanistyczne / Central European and Balkan Studies. (31):143-158
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1098563
Autor:
Podleśko, Paweł
Publikováno v:
Studia Polityczne / Political Studies. 50(1):59-84
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1065909
Autor:
Walecka-Rynduch, Agnieszka
Publikováno v:
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne / Communicating locally and regionally in the era of media society. Vol. 2: Political, social, and technological aspects. :11-29
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=889195
Autor:
Hus, Piotr
Publikováno v:
Etnografia. Praktyki, Teorie, Doświadczenia / Ethnography. Practices, Theories, Experiences. (2):73-100
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=527189
Autor:
Nikitović, Tijana, Janičić, Sonja
Publikováno v:
Etnoantropološki problemi
Pandemija kovid-19 ostavila je značajne posledice po živote mladih, dra-matično preoblikujući njihove društvene živote usled zabrane okupljanja. Pored toga, neki od njih se nisu pridržavali zaštitnih mera, što je vidljivo na primerima poseć
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10312::d95ff13a043105f62686ef9ff44a528f
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4365
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4365
Autor:
Utracka, Dorota
Publikováno v:
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne / Konin Socio-Economic Studies. 1(3):243-275
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=649071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Georges, Bertin
Publikováno v:
Anuarul Institutului de Cercetări Socio-Umane „C.S. Nicolăescu-Plopșor” / “C.S. Nicolăescu-Plopşor” Institute for Research in Social Studies and Humanities Yearbook (CSNIPSSH Yearbook). (XII):9-26
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=997583
Autor:
Paolo Totaro
Publikováno v:
Ciências Sociais Unisinos, Vol 49, Iss 3, Pp 211-221 (2013)
Several marketing theories have highlighted the role of depersonalization in consumer behavior. Moving from “old” to “new” products, the consumer reduces the depersonalization generated by the excessive market diffusion of the product he has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bae77f3417644cf5b74d71941c89f143