Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"neonatal resuscitation skills"'
Autor:
Addis Eyeberu, Elias Yadeta, Deribe Bekele Dechasa, Ahmedin Aliyi Usso, Faysal Mohammed, Adera Debella
Publikováno v:
Global Health Action, Vol 17, Iss 1 (2024)
Background Even though effective neonatal resuscitation prevents the consequences of neonatal death related to birth asphyxia, a significant portion of healthcare personnel lacked understanding or performed it inconsistently. It is critical to have a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a831525c8a64836bc6348be47395729
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia, Vol 9, Iss 3, Pp 259-268 (2020)
Background: Innovations in midwifery education is needed to strengthen students' skills. The Asynchronous Blended Learning (ABLE) Skills Lab model can improve student motivation, retention and skills, but the evaluation is still not optimal. One solu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5143ac46869440999c80347dda39eb9b
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia, Vol 8, Iss 2, Pp 83-90 (2019)
Background: Retention is a goal in the learning process. The objective of this study was to compare the memory retention rates of neonatal resuscitation skills between blended learning strategies and conventional ones and to analyze the correlation o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cd87285fa164bc4a21b22e785fbb234
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia: The Indonesian Journal of Medical Education; Vol 9, No 3 (2020): November; 259-268
Background: Innovations in midwifery education is needed to strengthen students' skills. The Asynchronous Blended Learning (ABLE) Skills Lab model can improve student motivation, retention and skills, but the evaluation is still not optimal. One solu
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia, Vol 8, Iss 2, Pp 83-90 (2019)
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia: The Indonesian Journal of Medical Education; Vol 8, No 2 (2019): Juli; 83-90
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia: The Indonesian Journal of Medical Education; Vol 8, No 2 (2019): Juli; 83-90
Background : Retention is a goal in the learning process. The objective of this study was to compare the memory retention rates of neonatal resuscitation skills between blended learning strategies and conventional ones and to analyze the correlation
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.