Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"negative fraction"'
Publikováno v:
TEM Journal. 10(3):1357-1362
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=979209
Publikováno v:
TEM Journal, Vol 10, Iss 3, Pp 1357-1362 (2021)
The cognitive obstacle is a thinking barrier of pre-service teachers caused by less meaningful learning and the difficult nature of fraction material. The pre-service teachers’ cognitive obstacle measurement is done by giving negative fraction ques
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luca Santoleri, Oriana Perini, Daniela Redaelli, Maria Ester Bernardo, Valeria Rossella, Daniela Ingo, Fabio Ciceri, Alessandro Aiuti
Publikováno v:
Cytotherapy. 18:1560-1563
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.