Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"negative ewom"'
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2023, Vol. 7, Issue 4, pp. 2161-2182.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-02-2023-0110
Publikováno v:
Internet Research, 2023, Vol. 34, Issue 2, pp. 563-585.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-02-2022-0120
Autor:
Yau Ni Wan
Publikováno v:
Training, Language and Culture, Vol 8, Iss 2, Pp 76-93 (2024)
In the digital age, social media has a significant impact on consumer perceptions. This business communication study examines the linguistic strategies used to express and repair negative electronic word of mouth (eWOM) in Hong Kong’s luxury hotel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f0908e4b4484577917e85ff8af69a39
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2023, Vol. 33, Issue 4, pp. 488-510.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-11-2022-0264
Publikováno v:
Journal of Asia Business Studies, 2021, Vol. 16, Issue 4, pp. 652-675.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JABS-10-2020-0423
Autor:
Yang, Jing, Mundel, Juan
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2021, Vol. 31, Issue 2, pp. 279-292.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-05-2020-2900
Autor:
Kim, Jin-young, Hwang, Johye
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2021, Vol. 34, Issue 2, pp. 555-577.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-06-2021-0707
Autor:
Lis, Bettina, Fischer, Maximilian
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2020, Vol. 29, Issue 5, pp. 637-653.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-05-2018-1876
Publikováno v:
Young Consumers, 2019, Vol. 21, Issue 1, pp. 1-15.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-03-2019-0982
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.