Zobrazeno 1 - 10
of 1 243
pro vyhledávání: '"near-peer mentoring"'
Publikováno v:
Journal of Strategic Innovation & Sustainability. 2024, Vol. 19 Issue 2, p145-152. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-22 (2024)
Abstract Background Work-integrated learning (WIL) is a core aspect of allied health education. WIL placements typically focus on developing clinical skills, with broader conceptions of work readiness a secondary consideration. Near-peer mentoring (N
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85f0118ed2e549d99dcb140538c23441
Publikováno v:
Sakarya University Journal of Education, Vol 13, Iss 3, Pp 484-503 (2023)
Recent research indicates that college students experienced increased stress and academic anxiety during the Covid-19 era. Near-peer mentoring is a program that pairs students in different grade levels with the goal of enhancing their academic, emoti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c064c3eca78d41e0afb26f9163d6b7c5
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionDuring their academic studies, medical students may encounter a variety of challenging situations. It is no wonder that they have a higher prevalence of poor mental health than the general population. Mentoring programs have proven useful
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/944bd113e4f24cef9cd4ab2577bb0d74
Autor:
Sabatti, Chiara, Zhao, Qian
Universities have been expanding the data science programs for undergraduate students, with the simultaneous goal of reaching and retaining students from underrepresented groups in the data science workforce. The set of new programs also offer opport
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.08637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skoretz, Yvonne, Davis, Melissa
Publikováno v:
National Social Science Journal; 2024, Vol. 62 Issue 1, p33-30, 28p
Publikováno v:
Current: The Journal of Marine Education, Vol 37, Iss 2, Pp 35–47-35–47 (2023)
Giving students an opportunity to undertake field work, learn about data collection and analysis, and work and live as part of a team of diverse individuals is a unique experience that can influence and shape future careers and lives. Engagement of y
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffda15ad99b7448cb009ce71f071b7db