Zobrazeno 1 - 10
of 546
pro vyhledávání: '"nclex-rn"'
Autor:
Hannah R. Smith, Jesse Chittams
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe alignment of curriculum content with standards is a quality improvement measure used to identify gaps or overlaps in academic content. Curriculum mapping results, while commonly used, are rarely reported. Undergraduate faculty mapped 11 c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21b00913609f40f9acf9a9acb39d2e5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Diversity of Research in Health Journal, Vol 6, Iss 2 (2023)
En 2015, l’examen canadien d’admission à la profession infirmière a changé de format et est devenu similaire à celui des États-Unis. Les premiers résultats canadiens à l’examen d’admission NCLEX-RN ont démontré de nombreux échecs, q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a075db885b184af59558604e57957192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Healthcare, Vol 11, Iss 4, p 613 (2023)
Nursing educators need strategies for preparing students to be successful in the National Council Licensure Examination (NCLEX-RN®). Understanding the educational practices used is an important step in informing curricular decisions and helping regu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9bef0af3d394b6599f504dcaf0caaab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.