Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Zachovat současné nastavení filtrů
EXPAND:"fulltext"
Domovská stránka
Vyhledávání: "naturfagundervisning"
Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno
1
-
10
of
25
pro vyhledávání:
'"naturfagundervisning"'
Řazení
od nejnovějšího
Podle data vzestupně
podle relevance
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
Vybrat výsledek číslo 1
1
Report
En videostudie av undervisningsopplegg som omhandler bærekraftig utvikling i naturfag
Autor:
Betten, Rikke Elisabeth
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/29495
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 2
2
Report
Betydningen av for- og etterarbeid for å fremme faglig forståelse under praktisk kjemiundervisning på ungdomstrinnet
Autor:
Landrø, Jenny
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/33112
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 3
3
Report
Feltarbeid som læringsarena for utforskande naturfagundervisning: Ein kvalitativ intervjustudie av lærarar sine erfaringar og refleksjonar
Autor:
Hjelmeland, Andrine
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3090777
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 4
4
Report
En kvalitativ, deskriptiv studie av hvilken rolle sansing kan spille i meningsskaping i naturfagsundervisning
Autor:
Buset, Agnes Torød
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3090041
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 5
5
Report
Korleis opplever lærarar innføringa av programmering i naturfaglæreplanen?
Autor:
Skutlaberg, Eirik Lauvås
,
Strandos, Håvard Sjursen
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3090068
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 6
6
Report
Lærerrollen i argumentasjonsbasert undervisning: En kvalitativ metasyntese
Autor:
Hillestad, Øyvind
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3090115
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 7
7
Report
Elevers snakk under utforskende aktiviteter i naturfagundervisning
Autor:
Floa, Christina Hedvig Lund
,
Steen-Olsen, Sigbjørn
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3090046
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 8
8
Report
Hvilke typer oppgaver legger naturfaglærebøker opp til, og i hvilken grad utfordres elevene til å ta i bruk naturvitenskapelige praksiser i åpne oppgavetyper?: En kvalitativ innholdsanalyse av lærebøker i naturfag
Autor:
Lier, Morten Svartstad
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3090488
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 9
9
Report
Uteskole som en arena for motivasjon
Autor:
Helland, Lise Tvedt
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3090052
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 10
10
Report
En kvalitativ studie for å få frem hvordan programmering kan tilrettelegge for læring i naturfag
Autor:
Ausland, Kristin
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11250/3044732
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
1
2
3
Další »
[3]
Vyhledávací nástroje:
RSS
Poslat e-mailem
Upřesnit hledání
Omezení vyhledávání
Plný text
Recenzováno
Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
Typ dokumentu
15
Reports
1
Akademické články
Předmět
15
naturfagundervisning
9
naturfag
4
science education
3
programmering
3
samfunnsvitenskap: 200::pedagogiske fag: 280::fagdidaktikk: 283 [vdp]
2
baerekraftig utvikling
2
core curriculum
2
critical thinking
2
dybdelaering
2
fagfornyelser
2
flexibility
2
flipped classroom
2
kritisk tenkning
2
middle school
2
modellering
2
questioning
2
questions
2
relevance
2
relevans
2
science
2
science teaching
2
sporsmal
2
teknologi
2
ungdomsskolen
2
video
2
youtube
1
algoritmisk tenkning
1
argumentasjon
1
classroom discourses
1
communicative approaches
1
datalogging
1
discourse patterns
1
education (general)
1
etterarbeid
1
feltarbeid
1
forarbeid
1
handlingsrom
1
ire-monstre
1
irf-monstre
1
klassesamtaler
1
kommunikasjonsmonstre
1
kommunikative tilnaerminger
1
l7-991
1
laerarsporsmal
1
laererollen
1
laeringsarena
1
laeringsutbytte
1
laeringsvideoer
1
language. linguistic theory. comparative grammar
1
mathematics and natural science: 400 [vdp]
Vydavatel
10
oslomet - storbyuniversitetet
7
hogskulen pa vestlandet
3
uit norges arktiske universitet
2
naturfagsenteret
2
norwegian university of life sciences, as
1
cappelen damm akademisk noasp
Zdroj
16
NORA (Norwegian Open Research Archive)
8
OpenAIRE
1
Directory of Open Access Journals
Rok vydání
Od:
do:
×
načítá se......