Zobrazeno 1 - 10
of 51 443
pro vyhledávání: '"nature of technology"'
How does technology alter thinking and action without our awareness? How can instantaneous information access impede understanding and wisdom? How does technology alter conceptions of education, schooling, teaching and what learning entails? What are
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartlett, Randall
Chapter 1 - Technology Chapter 2 - High Tech Chapter 3 - Technological Convergence Chapter 4 - State of the Art Chapter 5 - Appropriate Technology Chapter 6 - Medieval Technology Chapter 7 - Technology Tree Chapter 8 - Industrial Revolution
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Estelle de Swart, Piet Ankiewicz
Publikováno v:
Acta Academica, Vol 32, Iss 1 (2024)
Because the interdisciplinary nature of technology education facilitates its integration with other school subjects, che first aim of this study was to explore and illustrate the possible link between information technology (typewriting) and technolo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31348d8ef32e4f439898e72b839c84d0
Autor:
Barbinta-Patrascu, Marcela-Elisabeta1 (AUTHOR) marcela.barbinta@unibuc.ro, Bita, Bogdan1,2 (AUTHOR) bogdan.bita@fizica.unibuc.ro, Negut, Irina2 (AUTHOR) bogdan.bita@fizica.unibuc.ro
Publikováno v:
Biomimetics (2313-7673). Jul2024, Vol. 9 Issue 7, p390. 56p.
Publikováno v:
International Journal of Optomechatronics, Vol 18, Iss 1 (2024)
In the realm of optical technologies, the integration of nature’s designs and modern engineering has paved the way for groundbreaking innovations. Bio-inspired tunable optics and photonics, drawing from the intricate mechanisms found in biological
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5328d2fe66e04962a2218c1b197e2ba7
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Nov2022, Vol. 32 Issue 5, p2671-2696. 26p.