Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"nature of science (NOS)"'
Autor:
Nkosinathi Ngwenya
Publikováno v:
African Journal of Teacher Education, Vol 13, Iss 3 (2024)
The study sought to understand how students’ subject specialisations, academic achievements and gender influence the belief about nature of science (NOS) they hold at the end of their four year Bachelor of Education (B.Ed) degree programme in South
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d05829586ced479786134e43984a0a57
Autor:
Hogan, Deirdre, O'Flaherty, Joanne
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2022, Vol. 23, Issue 8, pp. 120-147.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-06-2021-0236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tursinawati Tursinawati, Ari Widodo
Publikováno v:
JIPI (Jurnal IPA dan Pembelajaran IPA), Vol 3, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Hakikat IPA merupakan cara berpikir seseorang dalam memahami konsep-konsep ilmiah melalui metode ilmiah dengan berbagai tahapan dan metodologi yang sistematis sehingga dapat menghasilkan temuan atau ilmu pengetahuan, oleh sebab itu pentingnya pemaham
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/789c88735b3345d98727bb09c4a064d7
Autor:
Cerulli, David A., Holbrook, Jack
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 18(4):519-536
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=949402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alanazi, Fayadh Hamed
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 17(4):688-710
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=955182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.