Zobrazeno 1 - 10
of 4 789
pro vyhledávání: '"nature of science (NOS)"'
Autor:
Talens, Joy1 joy.talens@dlsl.edu.ph
Publikováno v:
Scholarum: Journal of Education. Mar2023, Vol. 2 Issue 2, p12-27. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JPPPF: Jurnal Penelitian & Pengembangan Pendidikan Fisika, Vol 8, Iss 2, Pp 315-324 (2022)
The purpose of this study was to determine the understanding of science teachers about the nature of science (NOS) and its instructional practices and implications for renewable energy. Surveys and interviews were conducted on science teachers and el
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44560de2612a446ca57a21215eed66f5
Autor:
Tursinawati Tursinawati, Ari Widodo
Publikováno v:
JIPI (Jurnal IPA dan Pembelajaran IPA), Vol 3, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Hakikat IPA merupakan cara berpikir seseorang dalam memahami konsep-konsep ilmiah melalui metode ilmiah dengan berbagai tahapan dan metodologi yang sistematis sehingga dapat menghasilkan temuan atau ilmu pengetahuan, oleh sebab itu pentingnya pemaham
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/789c88735b3345d98727bb09c4a064d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cucun Sutinah, Ari Widodo
Publikováno v:
Al Ibtida: Jurnal Pendidikan Guru MI, Vol 7, Iss 2, Pp 197-209 (2020)
Abstract This research aims to investigate the effect of Nature of Science (NoS) learning design implementation on students’ NoS comprehension. The research employed the pre-experimental method with one group of pretest and post-test design. The sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82e926c776a143d4b9b09a925184b211