Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"natural language use"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Post-traumatic stress disorder (PTSD) is a very common condition with more than 3 million new cases per year in the US alone. The right diagnosis in a timely manner is key to ensuring a prompt treatment that could lead to a full recovery. Unfortunate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d86dc9c733544e2aeebbd4e502bbf32
Autor:
John I. Liontas
Publikováno v:
Iranian Journal of Language Teaching Research, Vol 6, Iss 2, Pp 1-21 (2018)
This article takes a critical second look at understanding idiomaticity in CALL (Computer Assisted Language Learning). The conditions markedly affecting second language teaching and learning are highlighted amidst pedagogical constructs supporting th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c11482c5e7684a0cb013dd116ba066fd
Publikováno v:
TRAMES. XIV(2):120-140
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=132397
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Post-traumatic stress disorder (PTSD) is a very common condition with more than 3 million new cases per year in the US alone. The right diagnosis in a timely manner is key to ensuring a prompt treatment that could lead to a full recovery. Unfortunate
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.