Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"natural language acquisition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olga P. Sologub
Publikováno v:
Виртуальная коммуникация и социальные сети, Vol 1, Iss 2, Pp 59-64 (2022)
The article deals with the linguadidactic modeling of online academic correspondence based on Yu. N. Karaulov’s theory of linguistic personality. The theory includes three fundamental linguadidactic questions: Who do you teach?, What do you teach?,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/582382bc5a154f4588ecb2feb2170271
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin B. Clark
Publikováno v:
Communicative & Integrative Biology, Vol 11, Iss 2, Pp 1-2 (2018)
A recent theoretical treatment by Christiansen and Chater attempts to address fundamental challenges significant to language processing and evolution with one major operational constraint called the “Now-or-Never” bottleneck. The authors' “Chun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b975d006bac4fd5b116f0bd512ffd2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bruen, Jennifer, Wagner, Thomas
Publikováno v:
Bruen, Jennifer ORCID: 0000-0002-9279-2978 and Wagner, Thomas (2008) Content and Language Integrated Learning: reflections on a pilot module. In: TEANGA. THE IRISH YEARBOOK OF APPLIED LINGUISTICS. Special Edition . Irish Association for Applied Language, pp. 76-91.
CLIL, or ‘Content and Language Integrated Learning’, is a term used to describe the practice of teaching content through a foreign language. It represents an educational approach, which can embody a range of different methodologies and has, in re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::a1729a97a375945e8f0826c47a756d6d
http://doras.dcu.ie/16380/
http://doras.dcu.ie/16380/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.