Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"nation image"'
Autor:
SAKAGUCHI, Kana
Publikováno v:
北海商科大学論集. 12(1):23-41
シンガポールは多民族国家として知られる。では、その多民族国家としてのイメージはい かにシンガポール国内で教えられてきたのか。本研究では、歴史教科書に描かれた多民族国 家
Autor:
Vaxevanidou, Maria
Publikováno v:
Journal of Media Critiques. 3(11):57-71
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=697307
Autor:
Schulze, Sylvia
Was denken deutsche Jugendliche im Zeitalter der Globalisierung und des gesellschaftlichen Leitziels interkultureller kommunikativer Kompetenz über die wichtigsten Zielkulturen ihres Englischunterrichtes: Großbritannien und die USA? Die zu dieser L
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A25436
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A25436/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A25436/attachment/ATT-0/
Autor:
Schulze, Sylvia
Was denken deutsche Jugendliche im Zeitalter der Globalisierung und des gesellschaftlichen Leitziels interkultureller kommunikativer Kompetenz über die wichtigsten Zielkulturen ihres Englischunterrichtes: Großbritannien und die USA? Die zu dieser L
Autor:
Opmane, Agnese
Bakalaura darba tēma ir “Mikroblogošanas vietnes Twitter izmantojums valsts tēla veidošanā”. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski un praktiski analizēt Latvijas valsts tēlu un tā veidošanu mikroblogošanas vietnē Twitter, analizējot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2360::fef37f15d24cc9dc6de31581b7e49ced
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46910
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46910
Autor:
GELİBOLU, Levent
Publikováno v:
Volume: 12, Issue: 1 26-43
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bu çalışma, Amerika Birleşik Devletleri’nin, Türkiye’deki algılanan marka kişiliğini ortaya çıkarmak amacıyla, kişilik metaforunu kullanmaktadır. Araştırmada, yüz yüze anket yöntemi kullanılmış olup, örneklem 336 kişiden ol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::8b62196ab0cb65a2bebe8728d4b63c1e
https://dergipark.org.tr/tr/pub/cagsbd/issue/44632/554473
https://dergipark.org.tr/tr/pub/cagsbd/issue/44632/554473
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fan, Y
This paper aims to clarify some misunderstanding about nation branding. It examines the origins and interpretations of the concept, and draws a comparison between nation branding and commercial branding. A new definition is offered that emphasises th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::93f6e19f314575a46d2841bc3f89a6e1
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/3496
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/3496
Autor:
Fan, Y
As an emerging area of research, nation branding is in urgent need for conceptual and theoretical development, and can benefit from the literature of organisation identity and organisation reputation. The purpose of this paper is to present a concept
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______900::174eea6c038a4492cdf20d58152545c4
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/1872
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/1872