Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"narrative task"'
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 7, Iss 2, Pp 45-63 (2021)
Developing writing skills has become a priority for many students in English as a foreign language (EFL) contexts. To this end, classroom practices should be facilitative of opportunities to communicate accurately and fluently in written and oral for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18460485d1bd41ef99ff961e49524d32
Publikováno v:
Journal of Language Horizons, Vol 5, Iss 1, Pp 9-30 (2021)
Attention to language awareness is prominently increasing with the passage of time due to the effects different awareness-raising techniques might have on language learners’ performance. The present study specifically focused on the effects of synt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d19ea043173b494e9403f97f8aaa5c0f
Publikováno v:
Journal of English Language Pedagogy and Practice, Vol 13, Iss 26, Pp 75-95 (2020)
The effects different awareness-raising techniques might have on language learners’ performance have been studied by many researchers. The present study specifically focused on improving EFL learners’ oral narrative task performance in terms of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e766bb7375d482491641d756a9cb25d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sie, Samantha
The realm of New Englishes offers enriching avenues to explore the interplay between language acquisition and sociolinguistic influences in linguistically diverse ecologies. Yet research into this interdisciplinary arena remains lacking. Accordingly,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::148c2c1e841b761ea317788a6a13a447
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 7, Iss 2, Pp 45-63 (2021)
Developing writing skills has become a priority for many students in English as a foreign language (EFL) contexts. To this end, classroom practices should be facilitative of opportunities to communicate accurately and fluently in written and oral for
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.