Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"n Momeni"'
Autor:
N Momeni
Publikováno v:
Metaphysics, Vol 4, Iss 13, Pp 15-30 (2012)
Sadr-ol-Motaalehin has looked at the sensory perception from multiple perspectives and, therefore, presented inconsistent views. The aim of this research is to analyze the relation between these ideas. Thus, his discussions are studied in two steps.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7aecc78321794420b29360eb4e116ea7
Autor:
N Momeni
Publikováno v:
Metaphysics, Vol 4, Iss 13, Pp 15-30 (2012)
Sadr-ol-Motaalehin has looked at the sensory perception from multiple perspectives and, therefore, presented inconsistent views. The aim of this research is to analyze the relation between these ideas. Thus, his discussions are studied in two steps.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f0c35f0074a49959dd0bc35145e6a3d
Autor:
MJ safiyan, n Momeni
Publikováno v:
Metaphysics, Vol 3, Iss 9, Pp 65-76 (2011)
The concept of ''place'' depends on the modern understanding of Being. Today, we regard place simply as a mathematical and measurable space which contains things. Furthermore, we regard this concept as a self-evident concept, while this conception be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/670dcc4130934934841acd812a9f18f0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pakistan Journal of Medical and Health Sciences. 15:1557-1563
Background and objective: Retinopathy of prematurity (ROP), which affects the retina of premature infants, is a leading cause of blindness in premature infants worldwide. The aim of this study was to evaluate the frequency and risk factors of retinop
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.