Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"mycophobia"'
Autor:
Marcin Kotowski
Publikováno v:
Microbial Biosystems Journal, Vol 4, Iss 3, Pp 1-13 (2019)
For millennia, fungi have been known by various communities as a valuable source of nutrition and medicines, however traditional view on mycobiota has changed throughout the history. A major role in this context played past scholars and scientists wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da46e9597a874d74aaeac2a50658e729
Publikováno v:
Acta Societatis Botanicorum Poloniae, Vol 81, Iss 4, Pp 405-413 (2012)
The aim of the study was to investigate knowledge and use of wild food plants and fungi in Han (i.e. Chinese) nationality villages in central China, including famine plants used in the respondents' childhood. A valley adjacent to the extremely specie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a0265a1070c4c0abf63e05071d538ea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Societatis Botanicorum Poloniae, Vol 81, Iss 4, Pp 405-413 (2012)
The aim of the study was to investigate knowledge and use of wild food plants and fungi in Han (i.e. Chinese) nationality villages in central China, including famine plants used in the respondents' childhood. A valley adjacent to the extremely specie
Autor:
Alma Rosa González-Esquinca, Carlos Martorell, Felipe Ruan-Soto, Roberto Garibay-Orijel, Joaquín Cifuentes, Javier Caballero
Publikováno v:
Journal of Ethnobiology and Ethnomedicine
Background Mushrooms generate strong and contrasting feelings ranging from extreme aversion to intense liking. To categorize these attitudes, Wasson and Wasson coined the dichotomic terms “mycophilia” and “mycophobia” in 1957. In Mesoamerica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.