Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"musical practices"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Metacognition is essential in the musical learning process as it involves understanding the purpose of each task, its planning, execution and evaluation. Considering the relevance of metacognitive processes, our objective in this study was to investi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8883f7508de4adc97b076dcf325b7d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Интеллект. Инновации. Инвестиции, Vol 5, Pp 85-92 (2022)
Today, digitalization is increasingly becoming an object of scientific study and viewed as a kind of challenge to the modern world. This challenge is not so much about new technologies and forms of storing and representing of information, but rather
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76e9085bbacc4526a28d112559459570
Autor:
Bernhard Steinbrecher
Publikováno v:
Musicologica Austriaca, Vol Austrian Music Studies: Topics, Perspectives, Concepts (2023)
This article aims to provide an overview of the research field of Austrian popular music studies. It outlines the main topics, perspectives, and concepts in regard to popular music from and in Austria and reflects on blind spots and starting points f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/953992d8dddb451888b5d771ab1d87b3
Publikováno v:
Music Educators Journal. Mar2023, Vol. 109 Issue 3, p12-13. 2p.
Autor:
Карелина, Екатерина Константиновна, Дмитриева, Наталия Ивановна, Бадыргы, Марьятта Маадыр-ооловна
Publikováno v:
Вестник музыкальной науки, Vol 2020, Iss 3 (29), Pp 196-207 (2020)
Музыкальные традиции являются культурным достоянием коренных этносов Сибири. Например, буряты славятся искусством сказительства (улиг
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3823ed112d384dd9ae0b43439657a8e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.