Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"music knowledge"'
Publikováno v:
Per Musi, Vol 41, Iss 2021, Pp 1-25 (2021)
This paper aims to understand how the pedagogical perspectives marked by technicist features are discussed in two journals, Revista da ABEM and Revista Portuguesa de Educação Musical. Drawing on the contributions offered by social realism in the fi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff02f2679d1f48089f562cdc6b29521b
Autor:
Peterson, Tom1
Publikováno v:
Fontes Artis Musicae. Apr-Jun2023, Vol. 70 Issue 2, p187-188. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Omar, Rohani, author
Publikováno v:
Music and Dementia : From Cognition to Therapy, 2019.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190075934.003.0005
Autor:
Kobilica, Maj
V Sloveniji ima posameznik možnost, da se udeleži širokega spektra tako formalnih, kot neformalnih glasbenih izobraževanj. Formalne glasbeno izobraževalne institucije, kot so javne glasbene šole, konservatorij za glasbo ter glasbena akademija,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::7b184003dd404c35c4a82fce78898116
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-141114
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-141114
Autor:
Crişciuc, Viorica
Publikováno v:
Review of Artistic Education. (03+04):15-19
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=210485
Autor:
Lam, Margaret
Publikováno v:
OCLC Systems & Services: International digital library perspectives, 2011, Vol. 27, Issue 3, pp. 190-209.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10650751111164560
Autor:
Shulgina, Valeria Dmytrivna
Publikováno v:
Культура і сучасність / Culture and contemporaneity. (2):97-100
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=637330
Publikováno v:
ACM Transactions on Multimedia Computing, Communications, and Applications. 15:1-16
Deep cross-modal learning has successfully demonstrated excellent performance in cross-modal multimedia retrieval, with the aim of learning joint representations between different data modalities. Unfortunately, little research focuses on cross-modal
Musical Enculturation: How Young Listeners Construct Musical Knowledge through Perceptual Experience
Autor:
Hannon, Erin E., author
Publikováno v:
Neoconstructivism : The New Science of Cognitive Development, 2009, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780195331059.003.0007