Zobrazeno 1 - 10
of 11 856
pro vyhledávání: '"music curriculum"'
Autor:
Gao, Miaomiao1 (AUTHOR) gaomiaomiao0215@126.com
Publikováno v:
Journal of Intelligent & Fuzzy Systems. 2024, Vol. 46 Issue 2, p4641-4655. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feng Jinghua
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
Taking the philosophical view of music education as an entry point, this paper investigates the relevance of music education and philosophical thought from three aspects, focusing on the compatible philosophical view of music. Based on the random for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e70056a494a44952a2028a8d21799717
Autor:
Shao Lingchun, Jiang Kun
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
A subsumption classification method is proposed to improve the classification accuracy of teaching resources in the music curriculum through a double reduction policy. Subject words are selected from high-similarity and high-frequency word sets, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9efbc3190eab49e68e28ba225a62d8e7
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
With social progress and technological development, contemporary college students are under increasing pressure in life and study. Music’s role in regulating physical and mental health has been underlined and gradually used in students’ mental he
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01c39ec0087d4edaa77465a627829fa2
Autor:
Shi Lei
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In this paper, firstly, the problem is modeled by a formal description of the problem of resource fragmentation in music courses for teachers, and the problem is simplified based on regional division. Secondly, an FFD-basic migration matching algorit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c87209fde1244ae0aac1d4fcf885f7c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.