Zobrazeno 1 - 10
of 266
pro vyhledávání: '"museum learning"'
Autor:
Hsu, Tien-Yu, Liang, Hsin-Yi
Publikováno v:
Library Hi Tech, 2021, Vol. 40, Issue 5, pp. 1226-1243.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHT-08-2020-0198
Publikováno v:
Science Museum Group Journal, Iss 19 (2023)
Experiences during the early years shape our lives as adults, including our appreciation and understanding of science. Even though early years audiences make up a significant number of visitors in many museums, they are an under-researched age group,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/670a093064c24ce3b629199108a48e56
Autor:
Torgyik, Judit
Publikováno v:
Eruditio - Educatio. 17(2):89-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1054321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sascha Bjarnø Olinsson
Publikováno v:
Journal of Conservation and Museum Studies, Vol 21, Pp 1-1 (2023)
This paper aims to assess the mechanisms of the Open-Air museum heritage interpretation approach in an attempt to establish a museology definition for the Open-Air museum concept, which can help us to deconstruct the components that make the model di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/972cbdaaea764e60ab7be714d2c3a61a
Publikováno v:
The Journal of Education, Culture, and Society. 11(2):353-375
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=897242
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maureen A. Callanan, Claudia L. Castañeda, Graciela Solis, Megan R. Luce, Mathew Diep, Sam R. McHugh, Jennifer L. Martin, Judy Scotchmoor, Sara DeAngelis
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Parent-child conversations in everyday interactions may set the stage for children's interest and understanding about science. Studies of family conversations in museums have found links to children's engagement and learning. Stories and narratives a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d49301f6d624a49a9259a5fd4d8ad1f