Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"multisensory intervention"'
Publikováno v:
Zhongguo quanke yixue, Vol 26, Iss 02, Pp 168-174 (2023)
Background The prevalence of neurodevelopmental disorders in premature infants is high, and there is an urgent need to improve neurodevelopmental outcomes of them. There are few reports on amplitude-integrated electroencephalography (aEEG) -assessed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2596cf91a3a43fa816b1387b5eb82fc
Autor:
Camilla Fontana, Agnese De Carli, Daniela Ricci, Francesca Dessimone, Sofia Passera, Nicola Pesenti, Matteo Bonzini, Laura Bassi, Letizia Squarcina, Claudia Cinnante, Fabio Mosca, Monica Fumagalli
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics, Vol 8 (2020)
Objectives: To determine the effectiveness of an early intervention program in enhancing visual function in very preterm infants. Methods: We conducted a RCT. We included preterm infants born between 25+0 and 29+6 weeks of gestational age (GA), witho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/631c72b379e043b59b4058f974ecaff0
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics
Objectives: To determine the effectiveness of an early intervention program in enhancing visual function in very preterm infants. Methods: We conducted a RCT. We included preterm infants born between 25+0 and 29+6 weeks of gestational age (GA), witho
Autor:
Camilla Fontana, Agnese De Carli, Daniela Ricci, Francesca Dessimone, Sofia Passera, Nicola Pesenti, Matteo Bonzini, Laura Bassi, Letizia Squarcina, Claudia Cinnante, Fabio Mosca, Monica Fumagalli
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics, Vol 8 (2020)
Objectives: To determine the effectiveness of an early intervention program in enhancing visual function in very preterm infants. Methods: We conducted a RCT. We included preterm infants born between 25+0 and 29+6 weeks of gestational age (GA), witho
Autor:
Riambau Jiménez, Judith
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
El present treball pretén afavorir la lectura, l'autoestima i l'autoconcepte d'un alumne dislèctic de tercer d'Educació Primària a través d'una intervenció multisensorial. Per això, es basa en la realització d'activitats multisensorials, és
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8dbeda91edd53e8a786eeb6a4fc170f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.