Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"multisensory education"'
Autor:
Zlatkova-Doncheva, Katerina
Publikováno v:
Педагогически алманах / Pedagogical Almanac. 30(1):70-78
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1049278
Publikováno v:
Informatics in Education - An International Journal. 13(2):225-240
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=171591
Publikováno v:
Informatics in Education, Vol 13, Iss 2, Pp 225-240 (2014)
A recent report by the joint Informatics Europe & ACM Europe Working Group on Informatics Education emphasizes that: (1) computational thinking is an important ability that all people should possess; (2) informatics-based concepts, abilities and skil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/980cb8be1747425ba3f9cd58edfeae41
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 15, Iss 06, Pp 50-59 (2020)
This article describes the importance of new multimedia tools that provide multi-sensory education for language learning, especially for students who need special education. These contemporary appliances stimulate the senses, enter the motiva-tion an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ringdahl, Monika
Syftet med detta arbete var att ta reda på hur medvetna lärare på lågstadiet är av lärstilar och hur de praktiserar detta i sin undervisning. Jag har intervjuat sju lärare på lågstadiet för att ta reda på detta. Lärarna i min undersöknin
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-284
Autor:
Ringdahl, Monika
Syftet med detta arbete var att ta reda på hur medvetna lärare på lågstadiet är av lärstilar och hur de praktiserar detta i sin undervisning. Jag har intervjuat sju lärare på lågstadiet för att ta reda på detta. Lärarna i min undersöknin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5fc695299e8ac9865ce168d4b72bf38b
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-284
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-284
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Graves, Brenda Sue
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
Approximately 15% to 20% of Americans struggle with learning disabilities. The National Institutes of Health reported that 60% to 80% of those with learning disabilities have problems with reading and language skills (as cited in International Dyslex
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.