Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"multiresolution model"'
Publikováno v:
Journal of the American Statistical Association, 2005 Dec 01. 100(472), 1343-1357.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27590676
Publikováno v:
Journal of Computer Science and Technology, Vol 2, Iss 01, Pp 34-41 (2002)
Transmission of large terrain databases across the Internet is still worrying. A large terrain database requires a big number of polygons and textures, and that represents a problem with current bandwidth and resource limitations. Multiresolution mod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e55eb96505cf4e5587b3955243d7838e
Autor:
Gasch García, Cristina
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
TDR: Tesis Doctorales en Red
CBUC, CESCA
The video games, simulators and virtual reality industry increasingly demands more complex and realistic natural environments, which makes manual generation difficult. To solve it, procedural techniques have been developed, but the lack of control of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::47e010eedfadcc04ff165cdb11abb0f9
Publikováno v:
Journal of Computer Science and Technology, Vol 1, Iss 03, Pp 13 p.-13 p. (2000)
Interactive visualisation of triangulated terrain surfaces is still a problem for virtual reality systems. A polygonal model of very large terrain data requires a large number of triangles. The main problems are the representation rendering efficienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62960d6836f0444c9b045a677524da09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Triangle strips have been widely used for static mesh representation because they are optimal for rendering. This primitive reduces the number of vertices sent to the graphics pipeline and the storage costs. We present an approach to improve multires
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::850a57ea9b4eb3ab413960f7735a20db
http://hdl.handle.net/11025/1852
http://hdl.handle.net/11025/1852
Publikováno v:
SEDICI (UNLP)
Universidad Nacional de La Plata
instacron:UNLP
Journal of Computer Science and Technology, Vol 2, Iss 01, Pp 34-41 (2002)
Universidad Nacional de La Plata
instacron:UNLP
Journal of Computer Science and Technology, Vol 2, Iss 01, Pp 34-41 (2002)
Transmission of large terrain databases across the Internet is still worrying. A large terrain database requires a big number of polygons and textures, and that represents a problem with current bandwidth and resource limitations. Multiresolution mod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::de589346fe7d8025777eff84f0254c12
http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/9444
http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/9444
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.