Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"multiplication concept"'
Publikováno v:
Jurnal Elemen, Vol 10, Iss 1 (2024)
Involving concrete situations and utilizing contexts that are closely related to students' daily lives is highly promising in creating enjoyable and meaningful mathematics learning experiences. One approach that incorporates these ideas is Pendidikan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d8ff37ac1214052a5d8df1ee87e36f0
Publikováno v:
Sustainability
Volume 13
Issue 21
Sustainability, Vol 13, Iss 11813, p 11813 (2021)
Volume 13
Issue 21
Sustainability, Vol 13, Iss 11813, p 11813 (2021)
This qualitative study investigated 17 preservice teachers’ lesson design for teaching multiplication to an average performing student and a student with mathematical learning disabilities (MLD). Findings reveal how preservice teachers differentiat
Publikováno v:
Jurnal Penelitian dan Pengkajian Ilmu Pendidikan: e-Saintika, Vol 4, Iss 3 (2020)
The aim of this research was to prove the effectiveness of the use of Tapertis Media towards the 4 graders of Elementary Schools’ multiplication concept understanding. The type of this research is experimental research. Using the intact-group compa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.