Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"multiple-choice cloze"'
Publikováno v:
Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 5, Iss 2, Pp 29-50 (2015)
Test method facet is one of the factors which can have an influence on the test takers’ performance. The purpose of the current study was to investigate the effects of two different response types, multiple-choice cloze and multiple-choice test, on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b759036056b465e9733479a5770bb1c
Autor:
Simin Sattarpour, Parviz Ajideh
Publikováno v:
Journal of English Language Teaching and Learning, Vol 6, Iss 13, Pp 89-112 (2014)
Reading comprehension ability consists of multiple cognitive processes, and cloze tests have long been claimed to measure this ability as a whole. However, since the introduction of cloze test, different varieties of it have been proposed by the test
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9840d4a0df2f4323a5152834c6cd0be1
Publikováno v:
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 2, Iss 3, Pp 210-224 (2010)
Since English expressions vary according to the genres, it is important for students to study questions that are generated from sentences of the target genre. Although various questions are prepared, it is still not enough to satisfy various genres w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ae01c41dd5d4df19c506cb22d0d3c06
Publikováno v:
آموزش و ارزشیابی, Vol 8, Iss 32, Pp 135-156 (2016)
This study was an attempt to investigate Iranian EFL students' performance on reading comprehension tests with different text structures and response formats. The participants of the study included 228 students, comprising eight groups, selected base
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.