Zobrazeno 1 - 10
of 16 837
pro vyhledávání: '"multiple task"'
Autor:
Bi, Yaowen, Lian, Yuteng, Cui, Jie, Liu, Jun, Wang, Peijian, Li, Guanghui, Chen, Xuejun, Zhao, Jinglin, Wen, Hao, Zhang, Jing, Zhang, Zhaoqi, Song, Wenzhuo, Sun, Yang, Zhang, Weiwei, Cai, Mingchen, Dong, Jian, Zhang, Guanxing
Neural-based multi-task learning (MTL) has been successfully applied to many recommendation applications. However, these MTL models (e.g., MMoE, PLE) did not consider feature interaction during the optimization, which is crucial for capturing complex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.11611
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The limited energy and computing resources of unmanned aerial vehicles (UAVs) hinder the application of aerial artificial intelligence. The utilization of split inference in UAVs garners significant attention due to its effectiveness in mitigating co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.00445
Autor:
Tamber-Rosenau, Benjamin J.1,2,3 bjtrbjtr@gmail.com, Newton, Allen T.4,5, Marois, René1,2,5 rene.marois@vanderbilt.edu
Publikováno v:
Frontiers in Cognition. 2024, p1-17. 17p.
Publikováno v:
International Journal of Computer Vision. May2024, Vol. 132 Issue 5, p1521-1545. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Federated learning (FL) is an emerging distributed machine learning method that empowers in-situ model training on decentralized edge devices. However, multiple simultaneous FL tasks could overload resource-constrained devices. In this work, we propo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.11285
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.