Zobrazeno 1 - 10
of 500
pro vyhledávání: '"multiple source use"'
Autor:
Fisse T; Department of Journalism and Communication Research, Hanover University of Music, Drama and Media., Link E; Department of Communication, Johannes Gutenberg-University., Schrimpff C; Department of Journalism and Communication Research, Hanover University of Music, Drama and Media., Baumann E; Department of Journalism and Communication Research, Hanover University of Music, Drama and Media., Klimmt C; Department of Journalism and Communication Research, Hanover University of Music, Drama and Media.
Publikováno v:
Health communication [Health Commun] 2024 Nov; Vol. 39 (12), pp. 2443-2457. Date of Electronic Publication: 2023 Sep 21.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Meerten, Julianne E., Schoute, Eric C., Sun, Yuting, Singh, Anisha, Logan, Margaret W., Richards, Laura
Undergraduate students are often required to search for and work with multiple sources to complete academic tasks, such as the composition of argumentative essays. We set out to investigate students’ multiple source use (MSU) behaviors and decision
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::80a6f7a4766690296e3159cb6bc1d9af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
List, Alexandra1 (AUTHOR) alexandra.s.list@gmail.com, Alexander, Patricia A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychologist. Jul-Sep2017, Vol. 52 Issue 3, p182-199. 18p.
Autor:
List, Alexandra1 (AUTHOR) alist@umd.edu, Grossnickle, Emily M.1 (AUTHOR), Alexander, Patricia A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Reading Psychology. Jul2016, Vol. 37 Issue 5, p753-797. 45p.
The Handbook of Multiple Source Use draws on theory and research within cognitive and educational psychology, the learning sciences, disciplinary education, information literacy, reading psychology, and social psychology, to present the first compreh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.