Zobrazeno 1 - 10
of 489
pro vyhledávání: '"multiple mini-interview"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-5 (2023)
Abstract Background Numerous health professions schools have transitioned to virtual admissions interviews in recent years. While some research suggests that virtual multiple mini-interviews (vMMIs) are feasible, acceptable, and more affordable, ther
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da505350ea194bc1bc03a2d6d46b087f
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Background Our study determined Multiple Mini-Interview (MMI) effectiveness in evaluating specific skill sets based on medical students’ performances during the undergraduate years and compared the academic performances of medical students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df43fd6528924a8d858a417b9b82370f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 16(3):1154-1174
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=965768
Publikováno v:
Journal of Nature and Science of Medicine, Vol 4, Iss 2, Pp 154-158 (2021)
Purpose: The multiple mini-interview (MMI) is a validated technique used in the admissions process in some undergraduate and postgraduate schools and is reported to reduce subjectivity in selecting postgraduate applicants. No studies have been conduc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b196871b443142438b15595d9a1fc25a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-12 (2019)
Abstract Background Sociodemographic subgroup differences in multiple mini-interview (MMI) performance have been extensively studied within the MMI research literature, but heterogeneous findings demand a closer look at how specific aspects of MMI de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/689e0c73ca4a4ea79adcf52b7ae8a13e
Autor:
Kenneth Yy Kok, Lie Chen, Fazean Irdayati Idris, Nuramalina H Mumin, Hazim Ghani, Ihsan Nazurah Zulkipli, Mei Ann Lim
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 26, Iss 1 (2021)
Multiple mini-interview (MMI) is a ‘multiple sample-based’ approach comprising multiple focused encounters intended to access and assess a range of attributes in order to gain more objectively multiple impressions of an applicant’s interpersona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a69aa50ad6c430ebf37e734192fe610
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.