Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"multiple choice questions (mcqs)"'
Autor:
Haycocks NG, Hernandez-Moreno J, Bester JC, Hernandez Jnr R, Kalili R, Samrao D, Simanton E, Vida TA
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 15, Pp 1217-1228 (2024)
Neil G Haycocks,1,2 Jessica Hernandez-Moreno,3 Johan C Bester,4 Robert Hernandez Jnr,3 Rosalie Kalili,3 Daman Samrao,3 Edward Simanton,3 Thomas A Vida3 1Department of Pathology, University of Utah School of Medicine, Salt Lake City, UT, USA; 2Utah Of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/784a1caa9081421fbf5e9377bf945c79
Publikováno v:
Big Data and Cognitive Computing, Vol 8, Iss 10, p 139 (2024)
This paper offers an in-depth review of the latest advancements in the automatic generation of medical case-based multiple-choice questions (MCQs). The automatic creation of educational materials, particularly MCQs, is pivotal in enhancing teaching e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87b5fb52f99a4b19a9551da01389da44
Autor:
Novi Maulina, Rima Novirianthy
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Kedokteran Indonesia, Vol 9, Iss 2, Pp 131-137 (2020)
Background: Assessment and evaluation for students is an essential component of teaching and learning process. Item analysis is the technique of collecting, summarizing, and using students’ response data to assess the quality of the Multiple Choice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95362ea9043849dfae13d826a39d4187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kenneth D. Royal, Mari-Wells Hedgpeth
Publikováno v:
European Medical Journal Innovations, Vol 1, Iss 1, Pp 61-66 (2017)
The purpose of this study was to calculate the prevalence and nature of item construction flaws within one large medical school and to identify several innovative approaches that may serve as potential remedies for these problems. Results indicated t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc6d7bb8054c466bbf598e2dac5b65f0
Publikováno v:
Journal of the Scientific Society, Vol 43, Iss 1, Pp 11-13 (2016)
Background: Assessment is a critical component of medical education because tests have a powerful influence on student learning. Multiple choice question (MCQ) tests have been established as a part of undergraduate and postgraduate medical education.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2691931ca8b423bbfa85baa8a4d8ad9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.