Zobrazeno 1 - 10
of 3 103
pro vyhledávání: '"multiple baseline design"'
Autor:
Matthew Paul Constantinou, Jessica Stepanous, Suzet Tanya Lereya, Hannah Wilkinson, Sarah Golden, Jessica Deighton
Publikováno v:
Trials, Vol 25, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract Background There is a pressing need to offer more accessible, evidence-based psychological interventions to secondary school students who are increasingly reporting difficulties with anxiety and low mood. The aim of this pragmatic randomised
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34b9b6b640cf40eaa47174776c6f9faa
Autor:
Shristi Shakya, Sivakumar Gopalakrishnan, Dana Anaby, Shamanth Madapura S., Harikishan Balakrishna Shetty, Hitesh Hasmukhlal Shah, V.S. Venkatesan, Bhamini Krishna Rao
Publikováno v:
MethodsX, Vol 12, Iss , Pp 102649- (2024)
Objective: Head and trunk control is essential for enhancing engagement and participation by improving visual integration, respiration, oromotor skill, arm control, and self-care. Our study protocol aims to investigate the effect of novel Head And Tr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2be6b768da14618911726d859b25def
Publikováno v:
Computational Intelligence & Neuroscience. 11/16/2017, p1-11. 11p.
Autor:
Kim, Jeong-Soo1,2 (AUTHOR), Kang, Sun-Young1 (AUTHOR), Jeon, Hye-Seon1,3 (AUTHOR) hyeseonj@yonsei.ac.kr
Publikováno v:
Physiotherapy Theory & Practice. Oct2015, Vol. 31 Issue 7, p466-473. 8p. 2 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Hembry, Ian1 (AUTHOR), Bunuan, Rommel1 (AUTHOR), Beretvas, S. Natasha1 (AUTHOR) tberetvas@austin.utexas.edu, Ferron, John M.2 (AUTHOR), Van den Noortgate, Wim3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Experimental Education. 2015, Vol. 83 Issue 4, p514-546. 33p. 8 Charts, 8 Graphs.
Autor:
Rhoda, Dale A.1 RhodaD@battelle.org, Murray, David M.2, Andridge, Rebecca R.3, Pennell, Michaeal L.3, Hade, Erinn M.3
Publikováno v:
American Journal of Public Health. Nov2011, Vol. 101 Issue 11, p2164-2169. 6p. 7 Diagrams, 1 Chart, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The use of diagrams can be effective in solving mathematical word problems solving. However, students worldwide do not construct diagrams unprompted or have trouble using them. In the present study, the effects of problem-appropriate diagram use inst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f78ab85d8a2a4a4e987d2e6e250a33fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.