Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"multiliteracies pedagogy"'
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 9, Iss , Pp 100826- (2024)
The increasing awareness of diversity in the classroom requires preservice teachers to sustain equity in education. To do so, they need to use different modalities to nurture student learning experiences as students continue to create their literate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83f1f2ec12a244ef86c008cbfc84e3ff
Autor:
Karim Ibrahim
Publikováno v:
Nalans, Vol 9, Iss 17, Pp 271-288 (2021)
Recent research on pre-service L2 teacher education highlights the importance of computer-assisted language learning (CALL) training, and various studies in CALL research demonstrate the second Language (L2) learning potentials of digital games as en
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e513a5afac94e50bb59ab9de3d9f8b4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D. Joseph Cunningham
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 26, Iss 3 (2021)
This article reports on the adaptation of an undergraduate German curriculum for a distance language education (dle) context. Understanding that dle has evolved over the course of decades, the article reviews literature describing pedagogical and tec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdebb5ce4dd743c68a11d910c4fcfed8
Autor:
Zhu, Yaoyun, Zhang, Lawrence Jun1 Lj.zhang@auckland.ac.nz
Publikováno v:
System. Aug2024, Vol. 124, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Autor:
Svitlana V. Fedorenko
Publikováno v:
Інформаційні технології і засоби навчання, Vol 69, Iss 1, Pp 12-20 (2019)
The paper presents a theoretical overview of the notion “multimodal literacy” in the context of the multiliteracies pedagogy focusing on the research relevant to developing notions of literacy for twenty-first century higher education standards.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6172b8e8d3664b749e59b4c5d6598560
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.