Zobrazeno 1 - 10
of 231
pro vyhledávání: '"multilingual students"'
Autor:
Eleni Meletiadou
Publikováno v:
IAFOR Journal of Education, Vol 12, Iss 1, Pp 45-65 (2024)
Playmobil pro is an innovative modelling kit for adults that encourages creative thinking in the university/workplace. International multilingual students often disclose that they have little opportunity to develop their intercultural awareness, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59b8f97fe1844393830c93df9322ee35
Autor:
So Lim Kim, Deoksoon Kim
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 8, p 853 (2024)
Despite the linguistic diversity in the United States, English-only norms persist in educational settings, placing culturally and linguistically diverse students at a disadvantage. Translanguaging, as a linguistic application of culturally relevant p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5331c2afa714fbc960dad8ed0797f5a
Autor:
O.K. Baklovskaya
Publikováno v:
Многоязычие в образовательном пространстве, Vol 15, Iss 2, Pp 138-145 (2023)
Thе article discusses topical issues related to the specifics of the multilingual educational pro-cess and the need to build an educational process based on the formation of the cognitive activity of multilingual students. The purpose of the study i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f7e248f859994731add6be7fb3105db0
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 14, Iss 2 (2023)
With growing numbers of multilingual students who have first or primary languages other than English seeking the services of Canadian university writing centres where English is the language of instruction, providing these students with supportive an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f03daf2587aa4911996f36bc0fdbe367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 8, Iss 2 (2022)
Elever med utländsk bakgrund presterar genomsnittligt lägre i läsförståelse än elever med inhemsk bakgrund. Föreliggande studie ämnar bidra med kunskap om skolors arbete med flerspråkiga elever som möter svårigheter med läsning och skrivn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b2f7b33f1dd4b40b68c63041e402ff1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.