Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"multilingual practices"'
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta, Pp 92-117 (2024)
The CEFR and the Companion Volume to the CEFR (Council of Europe, 2001, 2020), as the main language policy documents in Europe, intend to improve the standard of language teaching, learning and assessment. These documents among other things proclaim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/722531123e3c4e3f8659a902c9193528
Autor:
Li, Yuan1 (AUTHOR) yl4y15@soton.ac.uk
Publikováno v:
International Journal of Taiwan Studies. 2023, Vol. 6 Issue 2, p399-402. 4p.
Autor:
Kufakunesu Zano, Vimbai Mbirimi-Hungwe
Publikováno v:
Journal of Languages and Language Teaching, Vol 11, Iss 2, Pp 238-250 (2023)
Languages are not set, autonomous, bounded entities whose nature cannot be disrupted; they are flexible entities that can be reformed, re-arranged and recreated to fit into new contexts of communication. This study was driven by the need to explore t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca8e7d433cbc42a5944d05a8cfbc516b
Autor:
Glasgow, Gregory Paul1 glasgow-g@kanda.kuis.ac.jp
Publikováno v:
Asian Studies Review. Dec2022, Vol. 46 Issue 4, p724-726. 3p.
Autor:
Magee, Coirle1 Coirle.magee.18@ucl.ac.uk
Publikováno v:
Language in Society. Feb2024, Vol. 53 Issue 1, p175-177. 3p.
Autor:
Seiti Ioanna, Fotiou Constantina
Publikováno v:
Journal of World Languages, Vol 8, Iss 1, Pp 56-82 (2022)
This paper examines the use of English in Greek fashion magazines. It assesses the frequency of the use of English in these media, uncovers its discourse forms and functions, and illustrates why English is being used in the first place. As it is show
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aed255bd8e974282abf39bdf2ea419d8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nathaniel Gernez
Publikováno v:
Nordic Journal of African Studies, Vol 31, Iss 1 (2022)
This article focuses on a single interaction taking place in a tree nursery located in a village of the Iringa Region in Tanzania. In a country which built its unity around one language, Swahili, this article intends to show how code-switching betwee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78d22e99c84f43f996b174968f95e7af