Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"multilingual practice"'
Autor:
Francesca D'Angelo
Publikováno v:
MediAzioni, Vol 41, Pp A45-A69 (2024)
The role of Content and Language Integrated Learning (CLIL) in bilingual education has been an object of debate in European countries. On the one hand, it is commonly agreed that CLIL lessons stimulate interest in language through content; on the oth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eedbdf994ca747ce8fbea38634b6049f
Publikováno v:
Genetics in Medicine Open, Vol 2, Iss , Pp 101872- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3e6f0914e734c679c3d93c40859d016
Autor:
SZABÓ, Noémi1 sznojcsi@gmail.com
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Series IV: Philology & Cultural Studies. 2020, Vol. 13 Issue 1, p187-190. 4p.
Publikováno v:
The EUROCALL Review, Vol 29, Iss 1, Pp 2-18 (2021)
This study explores how newly arrived young students created meaning, communicated, and expressed themselves using digital technology in the subject of Swedish as a second language (SSL). The qualitative case study presented in this article focuses o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e93b82440ac407fb486beffee8f42dc
Autor:
Miodunka, Władysław T.
Publikováno v:
Poradnik Językowy / The Linguistic Guide. (08):93-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=922185
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Watson, Jennifer, Huá, Zhù
Publikováno v:
Friendship and Peer Culture in Multilingual Settings
Autor:
Alemayehu Fekede, Wondowsen Tesfaye
Publikováno v:
Macrolinguistics, Vol 8, Iss 12, Pp 105-124 (2020)
This study analyzed a linguistic landscape, which is a relatively recent development in sociolinguistic research committed to the investigation of the visual manifestations of the relationships observed between language or semiosis and society in the