Zobrazeno 1 - 10
of 459
pro vyhledávání: '"multilevel mediation"'
Autor:
Lyndsey N. Graham, Shevaun D. Neupert
Publikováno v:
Mental Health Science, Vol 1, Iss 4, Pp 206-212 (2023)
Abstract Mindfulness, understood as present‐centered thinking, has positive effects on cognition. Cognitive abilities fluctuate on a daily basis in older adulthood. Awareness of age‐related change (AARC) focuses on an individual's perception of l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b97229fc7f14c5bbfd4049d2e4de0bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Background Area-level deprivation is well known to have an adverse impact on mortality, morbidity, or other specific health outcomes. This study examined how area-level deprivation may affect self-rated health (SRH) and life satisfaction (LS
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f859a2735934a77ab97b166fe1de980
Publikováno v:
Team Performance Management: An International Journal, 2020, Vol. 26, Issue 7/8, pp. 429-450.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TPM-05-2020-0035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.