Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"multidisciplinary teaching"'
Publikováno v:
Acta Polytechnica CTU Proceedings, Vol 38, Pp 316-322 (2022)
The spectrum of educational programs in building science is wide and diverse. Whereas the academic landscapes across the world vary significantly, general discourse postulates certain rather broad characterizations. For instance, some schools, especi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49b03972296c4086876bbb31cd34329c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Köhler, Thomas, Schulz, Sandra, Zimmermann, Theresia, Schade, Cornelia, Sonntag, Ralph, Halgasch, Jana, Adler, Tom. C., Oertel, Dagmar, Wollersheim, Heinz-Werner, Pengel, Norbert, Reinhold, Simone, Wienmeister, Annett, Kandler, Susanne, Löwe, Oliver
Vor dem Hintergrund einer zunehmenden Digitalisierung auch des akademischen Bildungssektors stellt sich die Frage nach Möglichkeiten digital gestützter hochschulübergreifender Kooperation in der Lehre. Der Beitrag versucht, Fallbeispiele aus säch
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A33682
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A33682/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A33682/attachment/ATT-0/
Autor:
Mahdavi, Ardeshir, Martens, Bob, Pont, Ulrich, Schuss, Matthias, Teufl, Helene, Berger, Christiane
Publikováno v:
Mahdavi, A, Martens, B, Pont, U, Schuss, M, Teufl, H & Berger, C 2022, Excellence in building science education : Experiences with a Central European experiment . in Central Europe towards Sustainable Building 2022 (CESB22) ., 1212, Czech Technical University in Prague, Faculty of Electrical Engineering, Acta Polytechnica CTU Proceedings, vol. 38, Central Europe towards Sustainable Building 2022 (CESB22), Prague, Czech Republic, 04/07/2022 . < https://ojs.cvut.cz/ojs/index.php/APP/article/view/8282 >
The spectrum of educational programs in building science is wide and diverse. Whereas the academic landscapes across the world vary significantly, general discourse postulates certain rather broad characterizations. For instance, some schools, especi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2e78ed43ec2d629b729d5d80acf65ced
https://vbn.aau.dk/da/publications/02ede028-cd1c-45d0-bba2-ba8da4e999ff
https://vbn.aau.dk/da/publications/02ede028-cd1c-45d0-bba2-ba8da4e999ff
Autor:
İpek Kaştaş Uzun
Publikováno v:
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, Vol 10, Iss 3, Pp 232-243 (2020)
Volume: 10, Issue: 3 232-243
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Volume: 10, Issue: 3 232-243
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Design related fields are quite intricate and it is hard to define strict boundaries in between these disciplines which cause the necessity of collaboration. Especially during professional careers, designers work in multidisciplinary environments whe
Autor:
Pisano, Raffaele
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 35(1):5-10
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1099972
Publikováno v:
Aalto University
In June 2013, the report “ARTS+ENG, Future Collaborative Academic Models at Aalto: Cooperation between the Schools of Arts, Design and Architecture, and the School of Engineering in Aalto University,” was published. The most significant collabora
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6dabdd2c48e90eaefad942e03d4884c4
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/109938
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/109938