Zobrazeno 1 - 10
of 835
pro vyhledávání: '"multidigit number"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
García-Orza, Javier, Gutiérrez-Cordero, Ismael, Rodríguez-Montenegro, Ismael, Álvarez-Montesinos, Juan Antonio
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology April 2024 240
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, Graham A., Thornton, Carol A., Putt, Ian J., Hill, Kevin M., Mogill, A. Timothy, Rich, Beverly S., Van Zoest, Laura R.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 1996 May 01. 27(3), 310-336.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/749367
Autor:
Dotan, Dror, Friedmann, Naama
Publikováno v:
In Cortex April 2018 101:249-281
Publikováno v:
Child Development, 2014 May 01. 85(3), 1306-1319.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/cdev.12197
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 1994 Sep 01. 27(2), 117-143.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3482794
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erik Jacobson, Amber Simpson
Publikováno v:
Mathematics Education Research Journal. 31:67-88
Replication studies play a critical role in scientific accumulation of knowledge, yet replication studies in mathematics education are rare. In this study, the authors replicated Thanheiser’s (Educational Studies in Mathematics 75:241–251, 2010)
Autor:
Diezmann, Carmel M., English, Lyn D.
Publikováno v:
Roeper Review. Fall2001, Vol. 24 Issue 1, p11. 3p. 3 Diagrams.