Zobrazeno 1 - 10
of 782
pro vyhledávání: '"multi-body simulations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nihon Kikai Gakkai ronbunshu, Vol 84, Iss 862, Pp 18-00131-18-00131 (2018)
The neck is an important body part that links the head and chest sections. However, very few analyses of cervical movement derived from muscle contractions have been conducted with numerical simulation. This study aimed to construct a multi-body mode
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f116e43edd024edab2e409ac1a778e53
Publikováno v:
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. 234:454-467
With the need for increasing length of freight trains, the longitudinal train dynamics and its influence on the running safety become a key issue. Longitudinal train dynamics is a complex issue with contributions from both the vehicle and the operati
Publikováno v:
In Tribology Series 2003 41:367-376
Publikováno v:
Transactions of the JSME (in Japanese). 84:18-00131
Supplemental Material for Tolerable longitudinal forces for freight trains in tight S-curves using three-dimensional multi-body simulations by Visakh V Krishna, Mats Berg and Sebastian Stichel in Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8d8a5a199adce2a73c2a26f05d1a0688
Autor:
G., Suresh Kumar1 (AUTHOR), Kumaraswamidhas, L. A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mechanics Based Design of Structures & Machines. 2023, Vol. 51 Issue 9, p5299-5317. 19p.
Autor:
Paweł Baranowski, Wiesław Krasoń, Jerzy Małachowski, Łukasz Mazurkiewicz, Krzysztof Damaziak, Krzysztof Wójcik
Publikováno v:
Journal of KONES. Powertrain and Transport. 19:499-506
The main aim of the presented paper is to verify the dynamics of chosen railway wagon using multi-body methods. Thus, in tests a wagon prototype with rotational rail-car body was simulated, which is going to be used for TIR vehicles trailer bodies tr